
Breloki reklamowe tak samo, jak każdy inny gadżet służący reklamie muszą być ulepszane, by sprostać roli jaką im wyznaczono. Pozyskiwanie klienta jest bardzo trudnym i skomplikowanym zadaniem. Jeśli chcemy zachęcić go do siebie czymś prostym, takim jak brelok przypinany do kluczy wówczas musimy sprawić by był to wielofunkcyjny gadżet, który poza walorami estetycznymi po prostu się nam do czegoś przyda. Idąc tym tropem zaczęto stopniowo dokładać do nich coraz to nowsze elementy. I tak nazbierało się sporo rodzajów breloków, których głównym zadaniem jest nadal przyciąganie potencjalnych kontrahentów.
Breloki reklamowe mogą mieć przeróżne kształty i rozmiary. Tylko od naszej wyobraźni i kreatywności zależy jak bardzo je rozbudujemy i unowocześnimy. Jak już wspominałam brelok głównie służy jako pomoc w odnajdywaniu kluczy, dlatego też postanowiono jeszcze bardziej nam to ułatwić. Obecnie możemy więc otrzymać breloczki wzbogacone o specjalne urządzenia elektryczne, które sygnałem dźwiękowym wskazują nam gdzie się znajdują nasze klucze. Jak to się odbywa?
Sprawa jest bardzo prosta. Mają one wbudowany czujnik, który reaguje takim właśnie sygnałem na nasze klaskanie lub gwizdanie. W ten sposób zamiast godzinami szukać kluczy wystarczy zaklaskać a odezwą się same. Takie breloczki są jednak nieco kosztowne i jak na razie niewiele firm zdecydowało się na reklamowanie swoich usług na powierzchni tak wymyślnych przedmiotów.
Często jednak wykorzystuje się breloczki wyposażone w inne ciekawe rozwiązania. Breloki reklamowe wzbogacone o latarkę z małą diodą z pewnością ułatwią nam trafienie kluczem do zamka w drzwiach, gdy akurat zabraknie prądu. Niby prosty pomysł, ale jaki funkcjonalny i jak pozytywnie świadczy o firmie, która obdarowała nas małym, ale jakże pożytecznym drobiazgiem.
Nie raz będąc w supermarkecie denerwowaliście się, że nie macie przy sobie monety, którą należy użyć by móc odczepić wózek na zakupy. Przy pomocy breloczków rozwiązano również ten problem. Breloki reklamowe wyposażone w plastikowe lub metalowe żetony odpowiadające wielkością monecie stały się szczególnie popularne w firmach związanych z branżą spożywczą.