
Gadżety reklamowe są bardzo rozbudowaną kategorią produktów, do której zalicza się między innymi kubki, koszulki, notesy oraz długopisy. Upominki tego typu są niedrogie i niezwykle skuteczne. Wykorzystywać można je na wiele różnych sposobów. Wiele firm decyduje się na umieszczenie ich na stoiskach na różnego rodzaju branżowych wydarzeniach takich, jak chociażby targi. Równie popularną praktyczną jest dołączanie ich do składanych przez klientów zamówień, traktując w charakterze miłego, darmowego upominku. Nadruk na takich produktach przybierać może różne postacie. Może być to nazwa firmy, jej slogan reklamowy, logo czy dane teleadresowe takie, jak adres witryny internetowej czy telefon kontaktowy. Z pomocą jakiego rodzaju metod można zdobić upominki reklamowe?Kubki reklamowe i inne gadżety dekoruje się między innymi z wykorzystaniem techniki, jaką jest haft. To jedna z najtrwalszych dostępnych na rynku metod charakteryzująca się odpornością na działanie wysokich temperatur oraz ścieranie. Umożliwia ona wykonanie nawet niezwykle skomplikowanych i precyzyjnych wzorów, które za sprawą specjalnego programy komputerowego mogą zostać przeniesione na wzór wykonany z nici. Takie nadruki są nie tylko trwałe, lecz również niezwykle estetyczne. Metoda ta znajduje zastosowanie w przypadku większych ilości gadżetów. Na koszt takich upominków składa się ilość uderzeń igły maszyny haftującej, która to określa tak gęstość ściegu, jak i zużycie nici i czas pracy maszyny.
Kubki reklamowe zdobi się także z użyciem lasera. Jest to metoda znakowania umożliwiająca wykonanie niezwykle precyzyjnych oraz trwałych nadruków z pomocą zogniskowanej wiązki lasera. Tego typu grawerowanie opiera się o usuwanie zewnętrznej warstwy produktu, który poddawany jest obróbce. Jest to technika niezwykle uniwersalna, która pozwala na wykonanie nadruku na szkle, skórze, drewnie czy metalu.
Ciekawą metodą zdobienia produktów, jakimi są Kubki reklamowe jest również etykieta cyfrowa. Mianem tym określa się nadruk cyfrowy wykonywany przy pomocy plotera na folii naklejkowej, który to jest w tym samym czasie przycinany metodą cyfrową.