
Gadżety reklamowe są obecnie bardzo popularne. Znajdują zastosowanie nie tylko w marketingu, który jest podstawową dziedziną ich funkcjonowania, ale także w relacjach międzyludzkich oraz w wielu innych czynnościach życia codziennego prywatnych osób. W ostatnim z zastosowań coraz popularniejsze staje się kupowanie gadżetów przez internet. Jest to oczywiste następstwo wzrostu popularności internetu. Warto jednak zauważyć, że poza widocznymi zaletami, zakupy online mają także wady, dlatego też do tej formy nabywania gadżetów należy podchodzić ostrożnie.
Aby zobrazować powyższą tezę, dobrze jest posłużyć się przykładem. Parasole z nadrukiem są bardzo często zamawiane online. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Przede wszystkim wygoda – zakupu takiego dokonuje się bez wychodzenia z domu, siedząc przed komputerem. Tak samo też można dokonać płatności. Jest to działanie nie tylko wygodniejsze, ale także szybsze – zajmuje znacznie mniej czasu. Mniej czasochłonne jest także poszukiwanie odpowiedniego modelu, posiadającego pożądane cechy. Nie można także nie zauważyć, że zakupy za pośrednictwem internetu są często tańsze. Możliwość oszczędzenia pewnej kwoty pieniędzy jest dla wielu ludzi decydująca przy wyborze formy zakupu.
Wszystkie te czynności związane z zakupami internet zdecydowanie przyspiesza. Warto jednak pamiętać także o tym, że nabywając parasole z nadrukiem online, bierze się na siebie ryzyko zakupu nieprawidłowego modelu, bądź sztuki posiadającej wady. Nie ma oczywiście możliwości osobistego zapoznania się z konkretną sztuką parasola przez internet, w celu upewnienia się, że nie ma wad fabrycznych. Późniejsza wymiana jest oczywiście możliwa, może jednak zająć znacznie więcej czasu, aniżeli wymiana w sklepie stacjonarnym. Ponadto też można paść ofiarą oszustwa. Ryzyko takie jest o wiele większe online, aniżeli w sklepie stacjonarnym.
Parasole z nadrukiem, jak wszystkie inne gadżety, dzielą się na modele mniej i bardziej udane, dlatego dokładny wybór jest bardzo ważny, podobnie jak dokładne przemyślenie wszystkich „za” i „przeciw” poszczególnych form zakupów.